درمان واقعی برای بیمار بیماری های کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان واقعی برای بیمار بیماری های کلیه چیست

درمان واقعی برای بیمار بیماری کلیوی چیست؟ در میان درمان واقعی بیماری کلیه، دیالیز و پیوند کلیه به ما آشنا هستند. اما امروز می خواهم به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را به شما معرفی، آن را یک نوع درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، من فکر می کنم این است که جدید نیست برای بسیاری از شما.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.

این را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

پس از برنامه 7-10 روز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران می توانند تسکین بزرگ علائم بالینی را داشته باشند. پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان، بیماران می توانند بعضی از داروها را به خانه آورد به کار این درمان در خانه تحت هدایت دکتر را به تحکیم بیشتر اثرات درمانی و کاهش نرخ عود.

در یک کلام، با کمک این درمان، افراد با کمی آسیب کلیوی می تواند شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای افراد مبتلا به متوسط ​​آسیب کلیوی می تواند نیمی از شانس معکوس بیماری خود را. برای افراد مبتلا به طور جدی آسیب کلیوی، آنها سخت ممکن است برای درمان این بیماری کاملا، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: